5 stappen naar een sterk merk

Zo gaat Gestrijpt te werk

Merksessie

Merksessie

In onze merksessie vinden we de essentie van jouw merk. In drie inspirerende uren duiken we diep in de kern van je merk. We stellen scherpe vragen, confronteren je met lastige dilemma’s en laten je moeilijke keuzes maken. Zo brengen we in kaart wat jouw bedrijf uniek maakt en kunnen we gaan bouwen aan een solide merkfundering De basis van je merk: waar sta je voor en wat zijn je unieke eigenschappen. .

Merkverhaal

Merkverhaal

Na de merksessie gaan we aan de slag met het merkverhaal. Praktische tools die je direct commercieel kunt inzetten. Denk aan krachtige kernwaarden De basis van je merk samengevat in 3 of 4 woorden , een korte en overtuigende elevatorpitch Wie je bent, wat je doet en waarom je dat doet in 3 regels omschreven , een scherpe tagline Een verduidelijking van of aanvulling op je bedrijfsnaam, zodat men direct weet wie je bent en wat je doet en de kenmerken van de visuele identiteitDe totale uitstraling van je merk. Je huisstijl bestaande uit een logo, huisstijlkleuren en -lettertypes, en huisstijlfotografie of -illustraties . Hiermee leg je de basis voor een sterk en herkenbaar merk.

Merkidentiteit

Merkidentiteit

Met deze basis ontwikkelen we een visuele merkidentiteit die je merkverhaal versterkt. We vertalen jouw verhaal naar een herkenbare huisstijl, met een logo, kleurenpalet, typografie en andere grafische elementen. Zo ontstaat een unieke uitstraling die je doelgroep aanspreekt en je merk krachtiger maakt.

Merkcampagne

Merkcampagne

Met een sterke merkcampagne geef je jouw merk een impactvolle lancering. Een krachtige (online) campagne waarmee je jouw verhaal versterkt, met opvallende visuals als ondersteuning. Zo maak je je merk zichtbaar voor je doelgroep en zorg je voor een krachtige start en blijvende herkenbaarheid.

Merkbewaker

Merkbewaker

Wij zorgen voor een duidelijk huisstijlhandboekEen handleiding waarin staat beschreven hoe je het optimale uit je huisstijl kunt halen. Je leest hier over de merkfundering, maar vindt ook praktische instructies zoals kleurcodes voor online en offline gebruik, welk lettertype je waar gebruikt, en hoeveel ruimte je om het logo vrij moet houden. , maar hoe vertaal je dat naar nieuwe uitingen? Met onze merkbewaker zorg je ervoor dat je merk altijd op de juiste manier wordt gepresenteerd. We ondersteunen jou en je (marketing)team hierbij, zodat jullie effectief met het huisstijlhandboekEen handleiding waarin staat beschreven hoe je het optimale uit je huisstijl kunt halen. Je leest hier over de merkfundering, maar vindt ook praktische instructies zoals kleurcodes voor online en offline gebruik, welk lettertype je waar gebruikt, en hoeveel ruimte je om het logo vrij moet houden. kunnen werken. Zo helpen we je op weg en ben je verzekerd van een blijvend, krachtig merk dat altijd in lijn is met je visie.

Deze merken het op